Az Uber által bemutatott első taxi-magazin

Írta: Ulbe Jelluma 2015.09.12

Mindannyian jól ismerjük a fedélzeti magazinokat: igényes kiadványok, melyek érdekes interjúkat, termékeket és az utazás célállomásáról szóló információkat tartalmaznak. Mostantól azonban autóban ülve sem a mobiltelefon nyomkodásával vagy az ablakon kibámulással kell elütnünk az időt: az Uber jóvoltából immár a taxikban is van mit olvasgatni.

Az "Arriving now" című magazin az Uber legújabb kiadványa, melyet a New York-i divathét alkalmával indítanak el. Fedőlapján Olivia Palmero, az egyik legbefolyásosabb divatdiktátor látható. Meglepő marketingfogás ez az Uber részéről. Idén már bejelentették a sofőröknek szóló, Momentum című publikációjukat, most pedig ügyfeleiknek is kedveskednek valamivel. Világos, hogy a céljuk az utazási élmény fokozása, egyúttal szeretnének az ügyfeleik érdeklődési köréről is többet megtudni. Szóba került, hogy a magazin jelentheti az első lépést az utasok valós idejű tájékoztatásának célja felé.

Egyelőre azonban jól bemutatja, hogyan kell ügyfeleinkkel jó kapcsolatot kialakítani egy igényesen összeállított magazin révén.